Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.

Viac informácií

Súhlasím

Súbory cookie
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Je to bežná prax väčšiny veľkých webových lokalít.

Čo sú súbory cookie?
Súbor cookie je malý textový súbor, ktorý webová lokalita ukladá vo vašom počítači alebo mobilnom zariadení pri jej prehliadaní. Vďaka tomuto súboru si webová lokalita na určitý čas uchováva informácie o vašich krokoch a preferenciách (ako sú prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a iné nastavenia zobrazovania), takže ich pri ďalšej návšteve lokality alebo prehliadaní jej jednotlivých stránok nemusíte opätovne uvádzať.

Ako používame súbory cookie?
Tieto webstránky používajú súbory cookies na zapamätanie si použivateľských nastavení, pre lepšie prispôsobenie reklám záujmom návštevníkov a pre nevyhnutnú funkcionalitu webstránok.

Ako kontrolovať súbory cookie
Súbory cookie môžete kontrolovať alebo zmazať podľa uváženia – podrobnosti si pozrite na stránke aboutcookies.org.  Môžete vymazať všetky súbory cookie uložené vo svojom počítači a väčšinu prehliadačov môžete nastaviť tak, aby ste im znemožnili ich ukladanie. V takomto prípade však pravdepodobne budete musieť pri každej návšteve webovej lokality manuálne upravovať niektoré nastavenia a niektoré služby a funkcie nebudú fungovať.

Ako odmietnuť používanie súborov cookie
Používanie súborov cookie je možné nastaviť pomocou Vášho internetového prehliadača. Väčšina prehliadačov súbory cookie automaticky prijíma už vo úvodnom nastavení.

 

Správa počítačových sietí

Outsourcing

Zmluvný servis

Hotline

Outsourcing je efektívnym, úsporným a jednoduchým spôsobom správy informačných technológií. Jeho využitie ocenia predovšetkým spoločnosti, ktoré pomocou outsourcingu môžu jednoducho prekonávať nedostatok zdrojov, vrátane nedostatku kvalifikovaných pracovných síl s potrebným know-how v oblasti IT.

Čo ponúkame:

Ponúkame Vám profesionálny servis vašich sietí s dlhoročnou praxou. Taktiež ponúkame zmluvný ale aj jednorázový servis počítačov a ich príslušenstva.
V spolupráci so zákazníkom uskutočníme analýzu jeho potrieb v oblasti informačných technológií a zmapujeme existujúci stav. Následne navrhneme potrebné zmeny (napr. zvýšenie bezpečnosti, centralizácia, zálohovanie, upgrade) a prevezmeme tento systém do komplexnej starostlivosti o prevádzku, pričom je zabezpečený najvyšší štandard servisnej služby Postaráme sa aj o všetky rutinné administrátorské činnosti. Zákazník sa takto môže plne venovať realizácii svojho podnikateľského zámeru.

Samozrejmosťou je Helpdesk - podpora či už osobnou návštevou, telefonickou konzultáciou, emailom alebo vzdialenou správou na základe reakčnej doby a podmienok dohodnutej v servisnej zmluve.

Návrh a správa počítačových sietí

  • inštalácia a správa aktívnych sieťových zariadení inštalácia,
  • konfigurácia a správa firewallu (hardvérového alebo softvérového)
  • inštalácia, konfigurácia DHCP, DNS, Proxy
  • technické riešenie audio/video konferencií koncept nasadenia VoIP a jeho správa
  • bezpečnosť a vzdialené pripojenie do firemných sietí – VPN

Manažment serverov

  • správa, monitoring a prediktívna diagnostika serverových systémov
  • inštalácia a konfigurácia serverových systémov
  • správa a inštalácia mail serverov
  • správa a nasadenie Data & Storage Managementu (zálohovanie a obnova dát)
  • nasadenie a komplexná správa antivírusovej ochrany
  • návrh, realizácia a monitoring záložného napájania serverov (UPS)
  • krízový manažment (DRP – disaster recovery plan)

Desktop manažment a podpora používateľov

  • správa a inštalácia pracovných staníc
  • správa softvérových licencií
  • správa softvérových aktualizácií a opravných balíčkov
  • zálohovanie, bezpečnosť a šifrovanie dát
  • obnova funkčnosti aplikácií a programov na stolových a prenosných počítačoch
  • používateľská podpora s riešením problému

Zabezpečenie Vašich dát

  • zabezpečenie proti strate vplyvom výpadku napájania
  • zabezpečenie proti ich zneužitiu zvonku či zvnútra spoločnosti
  • zabezpečenie dát proti vírovému útoku
  • spracovanie riešenia s návrhom vhodnej technológie a stratégie
  • dodanie zariadenie a programové vybavenie
  • zaškolenie správcu a obsluhu
  • poskytnutie následnej údržby a starostlivosti

Zálohovanie IT infraštruktúry

  • Strata údajov, čo i len z jedného pracovného dňa môže pre vašu spoločnosť znamenať nemalé finančné straty, zmarené obchodné príležitosti, prípadne nespokojných zákazníkov. Bežným riešením je použitie štandardných zálohovacích systémov, ktoré zabezpečia, že vaše hlavné dáta budú v pravidelných intervaloch zálohované a v prípade potreby obnovené.

Vzdialená správa

  • Zavedením diaľkovej správy môžeme promptne vyriešiť vzniknuté problémy. Zároveň umožňujeznížiť náklady na pravidelné prehliadky, nakoľko sa servis realizuje na diaľku. Samozrejmosťou je bezpečnosť pripojenia.

Optimalizácia IT prostredia

  • Po analýze aktuálneho stavu vypracujeme plán optimalizácie, čím Vám ponúkneme zníženie nákladov a zvýšenie efektívnosti.
  • technologická optimalizácia a konsolidácia hardvérových prostriedkov
  • softvérová optimalizácia na základe hardvérovej konsolidácie a správa licenčnej politiky
  • nasadzovanie bezpečnostných politík, smerníc a procedúr štandardizácia

Servis počítačov a zariadení

  • Vieme, akú cenu má váš čas, a preto kladieme dôraz na rýchle a kvalitné odstránenie poruchy. Počítač môžete dopraviť do servisu, alebo je možné dohodnúť návštevu technika u vás.

 

Pôsobíme v lokalitách:

Senec

Pezinok

Bratislava

Nové Zámky

Galanta

Trnava

a po dohode aj v iných lokalitách.
K dispozícii máme vlastný zabezpečený vzdialený prístup na správu Vašich počítačov a zariadení.